Startsidan

Kul tant!

Hej vänner! Idag drack jag Coca Cola till lunch IGEN! Det är ju inte sant. På den andra bilden gjorde jag och Sandra fint i handfatet. Sen fick jag veta att Maria som vi träffade i England är här i stan så henne ska jag och Sandra träffa imorgon. Vi ska gå på ett trevligt café och fika. Det låter väl trevligt?

Nyss hittade jag den här på Tjuvlyssnat.se.

En äldre dam ~80 går på gatan då en kille ~10 kommer fram och frågar vad hon heter.
Damen: Jag heter Britta!
Killen: Haha, det rimmar på fitta! (Killen skrattar högt)
Damen: Ja, och Ulla rimmar på knulla. (Hon ler vänligt tillbaka)
Killen blir med ens tyst och skyndar förläget därifrån. Damen går lugnt vidare.

Jag tycker alla surtanter som finns i världen ska lära sig av den här äldre damen och inte vara så himla bittra hela tiden. Då tror jag också att ungarna som inte har något liv skulle tänka att "oj vad pinsamt det blev" och så säger dom inte sånt igen. Så, nu vet ni. Nu ska jag äta nåt, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback