Startsidan

Skvaller!

Halojsan! Idag på jobbet var det lite skönt för vi fick diska ett kök istället för att tömma det gamla stället. I och för sig har jag tömt ungefär tio kök så jag är lite less. Fast det var ju några veckor sen.

Nu ska jag tömma diskmaskinen och sen ska jag och pappa äta middag och sen ska jag duscha och noppa ögonbrynen och klä på mig och kanske he på mig lite smink också. Vi får se. Sen ska jag och Sandra fara på stan och träffa Maria från Östersund. Det blir trevligt tror jag!

Mamma klagade idag på att jag berättar spännande saker här i bloggen så att alla hinner läsa det innan hon hinner berätta det för dom. Och ibland vill hon inte ens berätta för hon kanske tycker att det är pinsamt. Man vet ju inte.

Just ja, jag tog kort på min väska nyss så den ska jag visa snart. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback