Startsidan

Städning

Hej vänner! Nu har jag just ätit ostkaka som vi köpte på Maxi idag. Den var god, som vanligt. Jag och mamma var alltså och handlade nyss. Nu ska jag dammsuga mitt rum och sen ska jag duscha och sånt där. Eric kommer om kanske åtta timmar så då ska allt vara klart. Jag borde hinna det men om jag känner mig själv rätt, vilket jag tror att jag gör, kommer jag hitta på massa andra spännande saker att göra som tar en massa tid. Nu till exempel vill jag kika runt på internet litegrann. Fast att dammsuga är ju tråkigast så jag kanske ska börja med det. Och nej, jag köpte inga nya kläder på Maxi idag. Hej då!

Kommentarer
Av: emma

hej!
hoppas du får en bra söndag

Av: Elin

hej, länge sen man hörde något från dig. Vad har du för dig för roligt? :)

2008-03-09 @ 15:30:16
URL: http://takemehigher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback