Startsidan

Big Tee

Goddagens!

Oj vilket spännande liv jag har! Först när jag skulle ringa Monica och säga att hon skulle komma och hämta mig fungerade inte telianätet så jag kunde inte ringa. Det resulterade i att jag fick gå till dom. Tur för mig att jag har gjort det förut för annars hade jag nog inte hittat. Sen kom jag fram, mycket senare än vad som var tänkt, och då fick jag en smaskig middag bestående av spagetti och köttfärssås. Det var underbart gott vill jag lova! Sen åt vi en ännu smaskigare efterrätt. Ja, jag kanske inte behöver berätta vad vi åt.

Igår for jag och Monica till Vällingby och där köpte jag en svart vanlig tygjacka, typ en sån som jag har. Skillnaden är bara att min är helt solblekt så den är nästan brun. Sen fick jag en tjusig tröja av Monica också. Eller på lappen stod det att det var en "Big Tee" men jag föredrar att kalla det tröja. Bilder kommer sen såklart!

Sen kom morfar hem och då käkade vi en smaskig middag och efterrätt och kaffe och kakor och så. Sen såg vi hockey också och så.

Idag började jag dagen med en smaskig frukost, precis som igår morse, och sen for vi till Barkarby Outlet där jag införskaffade en skinnjacka. Jag har velat ha en i flera år men har aldrig hittat någon som har suttit bra och så. Hurra för mig!

Nu har jag varit här hos Eric ett tag och så har vi handlat på Maxi. Vi köpte Toffifee för det är gott.

Igår fyllde min syster 18 så nu är det bäst att passa sig. Hej då!

Kommentarer
Av: Carro

Skinnjacka och Tofiffee. Livet blir fan inte bättre än så! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback