Startsidan

Dagen efter Buzz

Godmorgon nästan!

Idag är säkert alla bakfulla men det är inte jag. Jag drack vatten för det innehåller mindre kolhydrater än alkohol. Idag ska vi fara till Erics pappa på landet. När vi är där ska vi boka resan till Riga. Här har dom ingen inkopplad skrivare och man måste skriva ut biljetten själv för annars tillkommer 75 kronor och det är ju onödiga pengar tycker vi.

Tänk om det här var en anonym blogg, då hade jag kunnat skriva allt roligt som händer. Till exempel när folk säger saker som är roliga men kanske inte alltför snälla mot någon. Det finns ju alltid en liten risk att den personen läser det här och det vill jag inte vara med om. Därför låtsas jag som att alla är snälla varelser.

Nu ska familjen äta frukost. Jag har redan ätit eftersom jag alltid är väldigt hungrig på morgonen. Hehe nu hände en rolig sak. Jag sitter i Johans rum som är alldeles brevid köket och nyss kom Erics syster och hennes pojkvän in i köket och då sa Lotta nåt i stil med "Ohhhh, the Buzz master!" till grabben. Sen diskuterade dom lite och kom fram till att det var ju inte han som vann sista omgången igår utan det var ju jag. Då sa Eric "Vadå, vi var ju i samma lag så jag vann ju också". Men då sa Lotta "Nej det var ju hon som tryckte, det såg jag ju! Du satt ju bara och kramade henne". Där fick han minsann! Och nu vet ni alla att jag är bäst på Buzz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback