Startsidan

En dag på landet

Hej hej!

Nyss var vi ute och cyklade och det var tungt. Cyklarna var gamla och tröga. Det var dock ganska trevligt och dessutom såg vi tre rådjur som stod och tittade på oss. Självklart hade jag inte med kameran. Fast Erics styvmor säger att det alltid är rådjur här så jag tänkte fota dom imorgon eller så. Nu är det snart middag och till efterrätt har jag hört att vi ska äta rabarber- och jordgubbspaj. Låter det inte smaskigt så säg?!

Eric lurade barnen att det fanns en skatt så dom letade som tokar. Efter ganska länge kom dom fram till att det inte fanns någon så då blev dom ilskna. Moa lurade dom att skatten fanns i Erics byxor så då blev dom närgångna och det gillade inte Eric. Kan man kanske förstå.

Nu vet jag inte hur mycket batteri det är kvar i den här datorn som jag hittade så jag kanske ska sluta.  Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback