Startsidan

Ensam i stora staden

Goddagens!

Nu ska jag snart börja laga lunch till mig och Eric och sen kommen Sten och hämtar oss. Jag skulle få skjuts till Slussen och sen ska jag ta mig till morfar. Himla tur att jag är så smart för annars hade jag kunnat tappa bort mig i tunnelbanemyllret.

Jag har packat färdigt nu i alla fall. Tro det eller ej men jag har bara min nya väska med mig. Det betyder alltså inga linser, inget smink, inget vidvinkelobjektiv och inget annat onödigt. Monica brukar ha himla fina blommor på framsidan så dom tänkte jag fota och då behöver jag bara teleobjektivet. Hoppas det inte dyker upp nåt annat intressant.

Men alltså vars tog det fina stockholmsvädret vägen? För en vecka sedan gick jag och Eric ute på kvällen i t-shirt men se det går inte nu. Nu fryser man arslet av sig om man går ut med jacka mitt på dagen. Tragiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback