Startsidan

Hjälp!

Igår gick jag på Ica själv och köpte lite grejer. Bland annat köpte jag öl till Eric och eftersom det var Ica måste man ju visa leg. Trots att jag fyller 20 år om två ynka dagar så blir jag FORTFARANDE generad. Ja, nu vet ni. Nu ska jag duscha och sen ska jag nog gå ut och fota för Eric vill inte fara på Nacka Forum som vi hade bestämt. Dålig stil va! Jaja, vi far dit imorgon, det är ju trots allt fint väder idag. Hej då!

FÖRRESTEN! På lördag får jag välja vad vi ska äta, eftersom jag fyller år, men jag vet inte vad jags ka ta. Jag tänkte välja tacos men dom äter det så konstigt här, massa chips på en tallrik och sen en hög på. Dessutom har dom ingenting på nästan. Ja, så jag vet inte. HJÄLP MIG!

Kommentarer
Av: mia

Säg tacos och sen skriver du en lista på tillbehören som du vill ha dem ^_^

2008-05-22 @ 14:48:28
Av: Johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?:)

Kommentera då minst3 inlägg så är du med i utlottningen!

CIAO

Av: Johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?:)

Kommentera då minst3 inlägg så är du med i utlottningen!

CIAO

2008-05-22 @ 16:19:14
URL: http://johow.blogg.se/
Av: Johanna

Vill du bli dagens blogg i min blogg?:)

Kommentera då minst3 inlägg så är du med i utlottningen!

CIAO

2008-05-22 @ 16:19:22
URL: http://johow.blogg.se/
Av: Anna

Men chips-tacos är ju najs! Annars kan ni äta palt. Eller raggmunkar. De ä gött. :]

2008-05-22 @ 20:19:35
URL: http://annanicoline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback