Startsidan

Lista

1 Är du singel?
Nej

2. Är du lycklig?
Ja

3. Är du uttråkad?
Nej

4. Är du ledsen?
Nej

5. Är du italienare?
Nej

6. Är du gravid?
Nej

7. Är du full?
Nej

8. Är du från Irland?
Nej

9. Är dina föräldrar fortfarande gifta?
Ja

8 saker om ditt kärleksliv:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja

2. Har du nånsin blivit sårad?
Äh

3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade?
Ja

4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för han/hon?
Ja

5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna?
Ja

6. Har du haft en hemlig beundrare?
Men då är den ju inte hemlig

7. Är du kär?
Ja

8. Vill du gifta dig i framtiden?
Ja

10 saker, två alternativ:

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Ögon
3. Katt eller hund? Hund
4. Lön eller Ledighet? Båda
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Fanta
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Hemmakväll med mycket godis och inte så mycket romantik
8. Pengar eller lycka? Båda
9. Dag eller natt? Dag
10. MSN eller mobil? Mobilen

Har du någonsin...

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?
Nej

2. Brutit ett ben/arm?
Ja

3. Gjort nåt du ångrar?
Ja

4. Hoppat Bungee Jump?
Nej

5. Ljugit för någon du tycker om?
Ja

6. Ätit en hel tårta?
Nej

7. Gjort bort dig offentligt?
Ja

8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen?
Nej

9. Gråtit när ett husdjur dog?
Nej

10. Velat försvinna?
Njä

Kommentarer
Av: Nina

Snälla, sluta med alla listor. Ville du ha ett batteri när du fyller år?

2008-05-07 @ 21:52:11
Av: Lilla mamma

Det var jag som kommenterade förra gången oxå

2008-05-07 @ 21:53:05
Av: Lilla mamma

Det var jag som skrev förra kommentaren oxå

2008-05-07 @ 21:54:51
Av: Fegon

Jag vågar mig inte på att försöka pilla till det där. Jag har min mailadress högst upp i menyn eller tillochmed här, du kan adda mig på den så kan jag låta dig "mixtra" med mallen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback