Startsidan

Bloggdesignhjälp

Gud vad jag tar på mig saker. Nu har jag lovat en tjej till att jag ska göra en header. Men jag kan behöva lite hjärnstimulans. Det roligaste är dock inte att pyssla i Photoshop, även om det kan vara skoj ibland när jag är på humör, utan det är att pyssla med css- och htmlkoderna. Det är så roligt att det finns folk som verkligen inte förstår ett dyft av det. Synd bara att jag inte kunde det jag kan nu när vi hade multimedia i gymnasiet. Nu är det däremot dags att sova för det är skönt. Godnatt!


Kommentarer
Av: Diana

Tack söta du för gullig kommentar! Vill du bli årets blogg 2008 i Dianas blogg och förutom äran att vinna den titeln få fler besökare plus de 6 senaste nr av populära modemagasin?



Delta då i min tävling! ;) Kram och trevlig söndag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback