Startsidan

Gitarrproblematik

Jag glömde blogga imorse. Jag sa till mig själv "Nina nu MÅSTE du börja med gitarren" så nu har jag gjort det. Börjat alltså. Jag har spelat in en låt men måste göra om ackorden eftersom pappa höll på och hackade banan i bakgrunden.

Snart ska jag fara och hämta Eric på universitetet och så ska vi och träna. Sen förbi på Maxi och handla. Just ja, sen ska jag köpa en pusselmatta till mamma också.

På tal om gitarren så funderar jag på om det är jag som är dum i huvudet eller om det är läraren. Jag får det verkligen inte att stämma. Jag måste få tag på William och fråga. Det var han som invigde mig i gitarrens underbara värld skulle man kunna säga. Men alltså på riktigt, jag förstår inte hur jag kan ha så fel. Men om jag har fel så är det inte så konstigt att hela kursen har känts konstig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback