Startsidan

Lite Idol

Jag kom isäng ganska sent igår för jag hjälpte två tjejer med bloggdesign. Idag vill jag åka och träna, som vanligt, men jag vet inte om Eric orkar och Susanne var ute igår så jag antar att hon inte vill följa. Nu har jag i alla fall sett alla Idolklipp från igår. Det var nog den bästa fredagsfinalen jag har sett eftersom dom tre som jag inte gillar så mycket hängde löst! Fast Lars är rolig så det är ju tråkigt. Men kolla in den här videon när han sjunger sin egna låt. Fy tusan så bra det är! Det är det där han ska syssla med, inte Idol!

Kommentarer
Av: Ida

lars är ju otroligt bra!

Av: Ida

sv: det är sant!

jag har ingen aning, är inte meningen att det ska vara så. var en tjej som hjälpte mig med min design och hon visste inte heller varför det vart två :p du kanske kan hjälpa? Kram

2008-11-08 @ 17:23:41
URL: http://iidasblogg.blogg.se/
Av: Ida

ja det vore jätte snällt! Du kanske kan adda mig på msn eller skicka ett mail så slipper jag skriva ut mina uppgifter här. [email protected]

Kram

2008-11-08 @ 19:37:29
URL: http://iidasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback