Startsidan

Monster

Jag och Eric for till Maxi och Strömpilen för vi skulle handla lite och jag ville kolla på kläder och sånt. På Maxi är det värsta veckan nu så det fanns tipspromenad, gissabrödvikten, smaka tårta, drick kaffe och så vidare. Vi tävlade och hoppas nu vinna en årsförbrukning av Pågens bröd eller en espressomaskin. Det vore skoj.

Jag kan avslöja att jag fotade Jessicka igår. Här är en bild jag tog när hon vägrade stå still. Hon vill kanske inte vara med på bild så därför var jag tvungen att ta en suddig. Hon ser verkligen inte klok ut och det är kul.


Kommentarer
Av: Malin - Professionell Makeupartist/hårstylist...

Sådärm nu finns svaren uppe på bloggen, tack för frågorna!

Av: Jessica Anshagen

Svar: Hehe okej men då är det ju ingen fara :)



Hoppas du får en bra kväll!

2008-11-05 @ 19:54:09
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback