Startsidan

Ny låt!

Idag ids jag inte recensera Idol så då gör jag inte det. Det känns lite tråkigt för det känns som att Robin ska åka ut även fast han var himla bra idag.

Just ja! Eric satt och spelade massa tråk-wow idag och då blev jag irriterad och skrev klart min låt. Jag älskar verkligen att vara irriterad för jag skriver så himla bra då! Jag älskar känslan när man har skrivit klart en låt/dikt och är helnöjd! Gud vad roligt! Nu ska jag bara spela in den. Men det ska jag göra efter jag har spelat klart ALL gitarrläxa. Får se om jag hinner innan jag far till Tyskland. Jag har ju så himla mycket att göra på dagarna menar jag, eller inte. Men ja, vi får se. Men förvänta er inte att få höra den för ingen har hört mig sjunga på riktigt så. "Jo jag har" tänker säkert nån nu men nej, gap-och-skrik-singstar räknas inte! Jag kan bara slappna av i rösten när jag är ensam. Men ja, låten är i alla fall bra. Håkan Hellström kan ju inte sjunga så varför måste jag kunna?

Kommentarer
Av: Emma Härnqvist

- Ha ha de där är en riktigt ond cirkel. Mina söta fjärilar kom igår och de pryder nu min vägg. Bilder kommer under dagen.



Hur har du tänkt att spendera din lördag? Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback