Startsidan

Önskelista

Hej alla vänner! Idag är det exakt en månad kvar till jul och då tänkte jag att det passar himla bra med en önskelista. Morfar jag tänkte att om ni vill ge mig någon sak, alltså inte bara ett kuvert, så behöver ni ju inte skicka det eftersom jag kommer ner till nyår och tänkte träffa er då.

Pengar

Porslin, Höganäs keramik. Färg: Aqua (och svart)

Fina och praktiska flytta-hemifrån-grejer

Presentkort på värda grejer (inte smycken)

Lakan med resår 105cm

Cykel med cykelkorg och fotbroms

Batteri till kameran (Olympus E-400)

Minneskort till kameran CompactFlash 2 GB (Olympus E-400)

Dyra chokladpraliner

Braun Powerblend mx2050 (en mixer)

Svarta converseskor med hål i, i läder, storlek 6

Ben & Jerry-glass, smak Phish Food

Ben & Jerry-glass, smak Chocolate Fudge Brownie

Boxningssäck och handskar

Svart skaljacka som andas (jag vill välja själv!)


Kommentarer
Av: Bella

Ha en bra dag!

Av: MiSCHA <---

haha ja precis. Sa jakla vardelost!! Lite storande med nar de hoppar av nar de ar typ 3 fragor kvar till vinsten, ja menar de har ju redan svarat pa sa mkt hemska fragor sa vad gor 3 till? :P

2008-11-24 @ 14:29:49
URL: http://myfieldsofgold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback