Startsidan

Sista chansen

"Sista chansen" av Marian Keyes.


Det här var verkligen en bra bok! Klart bäst av de jag läst av henne. Man får följa tre personer, typ, och deras liv som är helt olika. Det finns alltså inte en chans att man inte kan känna igen sig. Den har humor, glädje, sorg, kärlek, alkohol och allt sånt som ska vara med. Trots att den innehåller väldigt mycket känslor tycker jag den är lättsam och det är bra. Det är med ganska många personer men inte så det blir rörigt. Nu skrev jag att den innehåller alkohol och att det är bra men jag menade bara att det inte är för mycket som i de andra böckerna av henne. Men ändå litegrann så att sånna som dricker massa kan tänka över sina egna intag. Hur som helst, LÄS DEN!


Kommentarer
Av: Diana

Tack söta du för gullig kommentar! Har precis laddat upp ett nytt inlägg, kom gärna in och läs om sensuella mjukiskläd tips! :) Hoppas du haft en trevlig helg! Kram// Diana


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback