Startsidan

Tavelpresent

Halojsan!

Idag är det första advent och det är ju himla trevligt. Det snöar ute och vi ska göra knäck idag. Camillas födelsedagsfest igår vad himla trevlig! Jag var nykter, som vanligt, eftersom det är så himla mycket trevligare. Man kan köra bil hem, man slipper må dåligt dagen efter och så vidare. Dessutom slipper man få i sig massa onödiga kolhydrater. Vi åt en smaskig middag och efterrätt som Camillas mamma hade gjort. Jag tror jag måste be om receptet på en sak. Vi sjöng Singstar och hade allmänt trevligt bara.

Idag ska vi alltså baka knäck och storhandla. Jag ska göra något åt mina naglar om jag ids och så ska jag hjälpa min arma moder med en sak.

Camilla fick förresten den här bilden som jag har tagit fast inramad i storlek 20x30. Hon blev glad, sa hon i alla fall. Alltså, hon har typ inga färger på sitt rum så nu har hon det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback