Startsidan

Vilken lycka!

Hejsan!

Idag när vi var på Maxi så såg jag att det satt en lapp på Ben & Jerry-frysen. Jag gick närmare för jag tänkte att det kanske var extrapris. Där hoppade jag dock i galen tunna för det var en lapp där vinnarna av Ben & Jerry-skålarna stod uppskrivna. Jag och tre till alltså. Det var ju kul. Sen fick vi självklart avstämning också eftersom jag hade huvudvärk. Men vi hade inte scannat fel så. Nu tror jag det är dags att sova. Fast först ska vi lyssna på cd-boken "Eko från förr". Den är läskig tycker jag men det tycker inte Eric. Fast han är en snällis så han jävlas och skräms inte. Förresten så måste jag vara den lyckligaste i världen som har en så perfekt pojkvän som Eric. Så ni vet. Alla stackare som sitter ensamma i stugorna och inte har någon som älskar er mer än allt annat på jorden. Stackars er!

Kommentarer
Av: Carro

Hahaha det är ju bra att du är ödmjuk.

Av: Sandra H

Haha, är inte det en ljudbok från pollux hästbokklubb? Har nämligen en med samma namn xD

2008-11-05 @ 20:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback