Startsidan

Byta däck

Middagen igår var underbart god! Fast i och för sig, gratis brukar ju vara gott! Idag har vi varit och bytt däck på båda bilarna och på släpvagnen. Det var jobbigt och vi skulle ju träna idag men jag känner img så trött så vi stannar hemma istället. Jag funderar på att ta en varm dusch snart. Idag måste jag spela massa gitarr känner jag. Jag hatar att måsta göra saker men nu måste jag verkligen. Det är dessutom bättre att ha det gjort än att sitta på onsdag kväll och försöka då.

Nu tänkte vi baka en kladdkaka för det är ju så nedrans gott. Hejsvejs!


Kommentarer
Av: Carro

Å ja, kladdkaka! Åt precis lite kladdkaka som varit i kylen, du vet, med violglass. Så gott :P

Av: Carro

sv: Det var kanongott med violglass till. Jag menar, kladdkaka och violglass tillsammans kan ju inte slå fel?

2008-10-26 @ 16:04:49
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback