Startsidan

Fredagssysslor

Igår satt jag i flera timmar med CSSläxan. Nu är uppgiften som ska in om två veckor nästan klar. Jag ska bara he in lite bilder. Intressant för er som inte alls vet vad jag pratar om. Men ja. Jag ska i alla fall göra en hemsida. Alltså, den ska inte publiceras utan bara vara gjort. Idag ska jag fara och mata hästarna och sen far jag och handlar. Jag och Eric hade tänkt träna idag men vi får se hur vi gör med det. Kanske ikväll. Det är himla fint väder idag så jag tänkte ta med kameran till bushen. Jag ska försöka ta nån tjusig bild på Harry, en skimmel, i den leriga hagen. På nåt sätt tycker jag att skimmlar är roligast att fota för bruna hästar blir så tråkiga. Här är en skimmel, ja det är Harry, för er som inte vet hur sådana ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback