Startsidan

Idolblogg, igen

Hej alla vänner!

Nu har jag sett Idol och nu väntar jag på att utröstningen ska vara. Nu vet jag verkligen inte vem jag tycker ska åka ut och det är lite jobbigt. Johan var klart sämst idag vilket borde resultera i att han åker ut men det kommer han gissningsvis inte att göra på grund av alla småflickor som brukar rösta på honom. Kevin däremot var suverän! Det är första gången jag ens lägger märke till honom. Anna borde ha fått "The winners takes it all" istället för Johan. Lars kan förresten åka ut för han vill ju inte ens vinna. Alltså. Han borde sjunga sina egna låtar för han passar verkligen inte in i Idol. Han är inte en Idol. Han är Lars. Lite som Amanda Jenssen fast ännu mer annorlunda. Ingenting dåligt alltså. Så ja, Lars får åka idag om jag får bestämma. Och sen Johan, han ska nog växa till sig lite först. Robin B hade snygga kläder och Anna med. Fast Annas hår var hemskt fult! Hon ska ha en liten snedlugg och halvlockigt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback