Startsidan

Tävling

Halojsan!

Nu har Eric kommit hem och vi har käkat lunch tillsammans. Jag var tvungen att fara till stan och hämta Urax eftersom han har varit i Vännäs så då passade jag på att fiska upp Eric också eftersom han var på stan då. Ja, intressant. Nu ska jag försöka mig på och komma på ett minne som har betytt mycket för mig. Jag kan nämligen vinna 1000 kronor då.
Här kan ni kolla. Det verkar som att det måste ha att göra med Umeå Universitet så jag får väl försöka fundera ut nåt som hänt där. Jag har ju bara haft tyska och lite retorik och ännu mindre digitala bilder där så jag vet inte vad jag ska klämma till med.

Kanske det att min tyskafröken alltid sa "genau" till dom andra i gruppen men "neeee" till mig när vi svarade på frågor. Men det var inte så kul så det är tråkigt.

Kanske att en spännande människa som nog ville vara min vän satte sig väldigt nära mig på en föreläsning som varade sex timmar. Men det var inte heller så spännande. Får man hitta på tror ni? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback