Startsidan

Äcklig gubbe!

Goddagens!

Idag kring tio var jag och Eric på stan för då "öppnar" Bondens Marknad. Vi köpte lite lök, morötter, majrovor. tomater och blomkål. Sen vandrade vi runt på stan och kom hem nyss. Jag införskaffade två helt vanliga lite längre linnen, eller baslinnen som det numera heter. Eller basplagg kanske man säger, jag vet inte. Jag fick Eric att köpa ett supersnyggt armband till sig och sen köpte han en tjocktröja också. Jag får väl ta och fota det så ni får se. Sen köpte vi lite bacon också så vi kan äta det och blomkå¨l ikväll till middag. Det är gott. Jag ska förresten och fota halvnakna tanter ikväll. Det kan ju bli spännande.

Förresten så var det en gubbe som luktade så himla äckligt på Hemköp idag. Jag trodde jag skulle kräkas. Att vissa inte har vett att tvätta sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback