Startsidan

Gässjagning

Alltså seriöst! Jag kan inte vara uppe ända till tolv/ett för då sover jag alldeles för länge! Idag vaknade jag strax innan tio och det är ju inte så bra. Jag har varit ute med Urax och käkat lite frukost nu bara men nu kom pappa hem så jag måste vänta med att spela in den sista gitarrlåten. Det måste nämligen vara tyst.

När vi var ute med Urax gjorde Eric en dumhet. Gässen brukar samlas på slätterna här i flera månader innan dom flyger söderut och idag var dom ganska nära där vi gick. Då sa han "ta dom då!" till Urax och naturligtvis sticker han iväg i full fart för att ta dom. Det resulterade i flera hundra flygande gäss. Synd bara att jag inte hade med kameran.

Kommentarer
Av: lotta

Jag drömde om Eric i natt och att han gjorde en massa bus och nu när jag läser din blogg så ser jag att det gör han ju även i verkligheten!

En annan sak; jag tänkte köpa en systemkamera. kan du rekommendera någon som inte är för dyr typ runt 5000. Kram lotta

2008-09-29 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback