Startsidan

Kantareller

Eric har ju ingen koll alltså. Han gick till bussen som vanligt men sen 20 minuter senare ringde han och sa att jag måste skjutsa honom. Då har han inte kollat så att bussarna går "som vanligt". Alltså, han brukar ju börja en och en halv timme tidigare. Ja, men nu är han på skolan i alla fall.

Idag hoppas jag att min gitarrbok kommer så att jag kan börja med läxorna. Man ska ju spela in när man spelar och sen skicka det till fröken. Det är egentligen ingen panik med tiden men det är ju najs att ha det bortgjort tycker jag.

Mamma tyckte att jag skulle följa med och plocka kantareller idag men jag iddes inte. Jag ska göra läxa nu och duscha och sen ska jag handla. Dessutom regnar det lite och då vill jag inte ha med mig kameran. Och att sitta i skogen i flera timmar utan kamera är ju inte så roligt. Det där med att plocka kantareller får mamma och Urax sköta. Visste ni förresten att Urax kan söka efter kantareller? Och hitta också såklart. Det ni!


Kommentarer
Av: anna

hah, lilla hemmafrun nina som bakar bröd! :P det var faktiskt din Ninas Bärpaj som väckte mitt bakintresse! du vet det där receptet du gav mig på tyskan, yumyum på det alltså

Av: Kusinvitamin

Hörru, följ med upp till Klippen å plocka kantareller till helgen. Hur skoj som helst :)

Krambanan

2008-09-03 @ 15:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback