Startsidan

Paket till mig!

Idag kom det massa kul post till mig! Det lilla kuvertet var dock till Eric från hans mamma (det var adresserat till mig). Men alltså ändå! Två paket till mig! Det ena var från Buzzador och var fyllt med tandkräm som man får vitare tänder av. Det verkar dock inte förstöra tänderna utan den är typ blåaktig vilket får tänderna att se vitare ut. Jag får väl ta före- och efterbild så ni får se. Dessutom fick jag en tandborste också. Om ni vill bli medlem på Buzzador (man får hem saker som man ska testa och visa för sina vänner och sen svara på ett frågeformulär om det) så blir ni det här. Kostar alltså ingenting och är supersmidigt och bra! Man får såklart välja vilka saker man vill testa.

Det andra var från tyskland men mer om det får ni inte veta.



Se vilken hög hög det blev!



TYSK CHOKLAD!

Kommentarer
Av: Ca

2008-09-09 @ 18:37:35
Av: Claudia

Du nu har jag registrerat min...får man bara hem paket? eller hur går det till?

Av: Emelie

Sv: Haha, smart smart :)



Jag blev medlem där för ett tag sen, men har inte fått något än. Det kommer nog !? :) kul idé liksom, för alla vinner ju på det :)

2008-09-09 @ 20:26:03
URL: http://emlu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback