Startsidan

Regn och sol

Godmorgon alla vänner!

Igår regnade det och nu ser jag att det är lite regndroppar på blommorna utanför mitt fönster så det har nog regnat inatt. Bra att det inte regnar på dagen när det är varmt.

Eric gillade inte gröten igår men det gjorde inte jag heller. Jag klantade mig. Idag ska den dock bli suverän! Jag ska duscha sen också och så ska vi handla. Och äta världens godaste middag. Eller ja, lunch äter man ju här. Jag kanske ska fota så ni får se hur gott det ser ut.

Flickvännen fyller år idag så om hon inte kommer hit så jag kan säga grattis så skriver jag det här så kan ingen säga att jag är otrevlig. Smart jag är. Grattis!!!

Kommentarer
Av: jennifer gräll

snygg blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback