Startsidan

Morgonpigg

Godmorgon alla sjusovare!

Idag had3e jag ställt väckarklockan på fem för Eric tog vaccinet mot svininfluensan igår och sa att jag kanske skulle vara tvungen att följa med honom till jobbet och hjälpa till. Igårkväll hade han ont i axeln och nacken och sånt alltså. När jag vaknade sa han att det inte behövdes så jag la mig och somnade nästan om. Efter en kvart när hans klocka ringde kände han att han visst hade ont fortfarande så jag skuttade upp och klädde på mig. Klockan sex började vi och kring halv åtta for jag därifrån. Han jobbar vidare fast i receptionen. Jag tog en härlig promenad hem och nu ska jag börja arbeta med dagens bestyr. Jag har massor att göra så det är väl bäst att börja.

Kommentarer
Av: Fatima

Hoppas det gick bra med allt som skulle göras igår. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback