Startsidan

Choklad är lösningen!

Nu har jag smällt i mig en chokladkaka och genast mår jag bättre! För säkerhets skull ska jag dock gå och lägga mig tidigt ikväll också. Kanske klockan åtta eller så. Snön fortsätter att vräka ner men eftersom jag inte måste gå ut gör det ingenting. Och går jag ut är det för en två minuters promenad till centrum. Gud så lyxigt jag lever!

Min fina lillfingernagel håller på att gå av så jag dränker den i genomskinligt nagellack. Tyvärr kommer den nog åka av snart ändå. Men ja, det gör väl inte så mycket. Nu måste jag nog skutta upp och se om det är dags för middag, adjö!

Kommentarer
Av: melina

sv: ja det tycker jag verkligen, mycket coolare än retuscheringen där man gör modellerna "perfekta" vilket kanske inte lockar så många "normala" männsikor. Vi svenssons lixom.

Av: Bettan

jaha här har vi en som verkar gilla choklad. Det gör jag med. Vilken choklad gillar du??

Jag gillar marabos mjölk choklad.

2009-02-20 @ 17:36:54
URL: http://busbettan.blogg.se/
Av: skentrevlig

choklad botar allt, iaf det mesta! huvudverk, dåligt humör.. :P

2009-02-22 @ 00:19:40
URL: http://skentrevlig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback