Startsidan

En fet godisgris!

Hej vänner!

Idag har det hänt saker men jag har inte hunnit skriva. Jag hämtade lilltjejen från pianolektionen. Sen tittade jag när hon gjorde läxa och pratade lite med henne. Det är lurigt att prata med henne för om jag inte förstår så är det ganska kört. Men hon är snäll och försöker förklara det bästa hon kan. Sen åkte jag och mamman och shoppade lite. Hon handlade mat, vi ska äta tacos imorgon, och jag köpte hårspray, en tidning och lite godis. Sen svängde vi in på macken som säljer Ben & Jerrys och jag köpte en Chocolate Fudge Brownie. Mamman blev sugen hon med så hon köpte två burkar som stackars familjen fick dela på. Storpojken sa att jag var tjock men det har han rätt i för jag har redan ätit upp hela min burk. Nu får jag fasta imorgon!

Sen köpte jag ju en tidning, Cosmopolitan fick det bli. Alltså på riktigt så skäms jag över allt godis. Men nu när jag har visat min svaga punkt kanske jag skärper mig och inte äter så mycket.


Kommentarer
Av: Eric

hahaaha vad elak pojken är, du brukar ju alltid äta hela på en gång :P,



du e så rolig

2009-01-28 @ 22:01:00
Av: Cristel

haha ;P man kan ju inte ge alla en tyvärr, men du får en nästa gång ! haha :D

Av: Cristel

haha, nej det hade jag inte tänkt... :S ;P

nej katter är mys! antar att du aldrig ägt en?

2009-01-28 @ 22:35:29
URL: http://cristelles.blogg.se/
Av: rebecca

haha nä inte mkt lönt de inte. ska fixas snart, så kan du få kommentera då ;)

2009-01-28 @ 22:44:42
URL: http://rebecccca.blogspot.com/
Av: Cristel

haha ojoj ;p men min ligger just nu bredvid mig och kurrar på rygg hahahaha

2009-01-28 @ 22:46:22
URL: http://cristelles.blogg.se/
Av: Tobi

Cosmopolitan :)



Welcher Itelligenztyp sind sie? :D :P

Und was ist das ergebniss?

2009-01-31 @ 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback