Startsidan

Läxhjälparen nummer ett!

Idag var jag och mamman på banken och skaffade ett konto till mig så att det inte ska kosta massa varje gång jag tar ut pengar eller så. Det är bra. Sen hjälpte jag lillpojken, som inte vill bli kallad det, med matteläxan. Jag var sämst märkte jag så jag kanske ska hjälpa honom mer så jag lär mig något. Sen "hjälpte" jag honom med franskan och fiolläxan men det klarade han himla bra själv. Jag tycker det är ofattbart att folk, speciellt barn, kan spela fiol. Det måste ju vara jättelurigt att veta vars tonerna sitter. Sen ska ni se noterna han läser, det är nästan så jag skäms över hur dålig jag är!

När han var klar med läxan spelade vi tvspel här på mitt rum. Jag tog också ett Harry Potterspel hit så jag kan spela det när jag har lite att göra. Det kommer väl inte att hända men. Jag måste snart gå och sova för imorgon ska jag och mamman till stallet klockan tio. Eftersom min käre Eric inte är hemma ikväll så ska jag he in alla mina kläder i garderoben. Godnatt!

Kommentarer
Av: Anonym

I wanna see pictures of youre town xD

2009-01-13 @ 21:14:26
Av: Sophie

Svar: Vad roligt att vara i tyskland, eller jag har alrig varit där men skönt att komma iväg :)

KRAM

Av: Sophie

Svar: Vad roligt att vara i tyskland, eller jag har alrig varit där men skönt att komma iväg :)

KRAM

2009-01-13 @ 21:51:42
URL: http://sophiesimonsson.blogg.se/
Av: Carro

Men vadå är Eric också i Tyskland? Eller är jag bara trög?

2009-01-13 @ 22:50:57
URL: http://carra.blogg.se/
Av: Carro

Vadå är Eric också i Tyskland?

Eller är det bara jag som är trög? (knappast ovanligt?)

2009-01-13 @ 22:53:00
URL: http://carra.blogg.se/
Av: Eric

du e så duktig tycker jag du kanske ska hjälpa till mycket hemma också så du blir en riktigt bra hemmafru till mig sen :D



kanske baka lite bröd på dagarna!



puss älskling!

2009-01-14 @ 00:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback