Startsidan

Lillpojken är rolig

Just ja! Lillpojken sa att jag måste köpa en present till honom när han fyller år. Det tyckte jag var orättvist eftersom varken storpojken eller lilltjejen fick något. Han tyckte dock att han var viktigast så jag frågade vad han önskar sig.

-Jag kanske ska ge dig bilar som du kan leka med så slipper jag vakna av att du spelar hockey.
-Daaah, jag är inget barn.
-Nähä, men vad vill du ha då?
-En hockeymask.
-Jaha, du skulle behöva en suspensoar också, men det vet du kanske inte vad det är.
-Ehh...
-Nej men en mask är dyr.
-Ja men du kan köpa med lilltjejen.
-Jag brukar inte köpa nåt åt min syster för hon gav mig ett använt plåster en gång.
-HAHA!
-Ja, men vad vill du ha då? Bilar?
-Nej, jag vill ha Baby Born!

Kommentarer
Av: Eric

hahaha :D han verkar ju kul :P trodde inte tyskar kunde ha humor

2009-01-31 @ 17:51:17
Av: Anna

haha! de är väll mer än en gång jag gett dig ett använt, men du blev ju humla glad när du fick dom oanvända på jul :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback