Startsidan

Mobbare kanske

Nu har jag köpt en ny deodorant och tops, precis som jag skulle. Tyvärr fanns inte min sort med det gjorde inget för jag hittade en typ likadan. Det var jätteroligt att gå runt och kolla på Müllers för det fanns så mycket att titta på. Dom hade alla möjliga saker och sånt är spännande tycker jag.

När jag gick tillbaka stod två tjejer på vägen där jag skulle gå. När den ena tjejen såg mig petade hon på den andra och viskade nåt, sen kollade de på mig båda två. Inte så smidigt kan man tycka. Jag antar att dom tyckte jag såg rolig ut eller så och jag älskar ju att roa folk så det var roligt.

Det är nästan sjukt! När det är röd gubbe går INGEN! Även fast det inte kommer nå bildar. Skoj va! Och i en bok som heter Schweden som jag hittade i mitt rum står det som en varning, "alla går mot röd gubbe!". Kanske bara ett bevis på att vi svenskar är himla stressiga.

Snart ska jag följa med mamman till mataffären för imorgon fyller lilltjejen år och då ska hon ha kalas. Jag behövde inte följa med men jag tycker det är så roligt att gå runt och titta.

Kommentarer
Av: Perfektion by Emma

- nej de är inte säkert men jag tror att en stor del försvinner.. därför borde jag ha de hos mig med.. men själv avskyr jag att behöva fylla i de där fältet med märklig text ohch vill därför inte att de som verkligen skriver något vettigt ska försvinna.

Av: Sandra H

Haha, du ser väl inte "rolig" ut? o.0 ^^

2009-01-17 @ 20:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback