Startsidan

Rumphål

Nu har jag spelat "rumphål" med mamman, lilltjejen och arga pojken. Det är ungefär som neger och president fast lite annorlunda. Arga pojken får kallas det eftersom han blev så arg och tjurig när han förlorade.

Jag skulle behöva, eller behöva och behöva jag skulle vilja ha, lite godis men det regnar och är halt och blåser ute så det känns inte så lockande att gå. Baka kladdkaka är väl inte att tänka på heller skulle jag tro. Jag kanske ska gå upp och tjyva burken med Nutella. Fast nej, så kan man inte göra. Hur som helst så ska jag dra igen mina gardiner för jag gillar inte att alla ser mig men jag ser ingen.

Min gardin

Kommentarer
Av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

älskar din bloggtitel =)



kram på dig gumman!

Av: MizthaNguyen (v.

Hejsan, titta gärna in i min blogg! finns egen musik & dansvideos & dikter. Kommentera gärna! :)

2009-01-23 @ 22:43:43
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback