Startsidan

Skavande trosor

Godmorgon godmorgon!

Inatt drömde jag att jag var i Australien och det var ju trevligt. Fast jag fick inte se nåt av landet för det var natt och mörkt och så satt vi bara runt en brasa och hade frågesport.

Nu ska jag ta en härlig dusch och sen ska jag fundera om jag ska tvätta lite kläder.

Nu sitter jag på en trästol och nu känner jag att troskanten gör ont i stjärten på det stället där jag fick ont när jag red. Då måste jag ha haft sånna här trosor på mig. Nu vet jag det, aldrig mer. Mina favorittrosor från Ica Maxi.

Kommentarer
Av: Helena

Godmorgon! Tack för kommentaren, tur att du inte gick på det då. Önskar dig en fortsatt bra dag!

Av: Caroline

åh, jag hade inte heller tackat nej till australien...

2009-01-23 @ 14:22:38
URL: http://carromeller.blogg.se/
Av: Anonym

ica maxi no good!

2009-01-23 @ 14:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback