Startsidan

Spännande

Hej alla vänner!

 Igår åkte vi ju alltså till några vänner till familjen och sov där inatt. Det var väldigt trevliga människor! Vi spelade hockey idag på morgonen också och fy tusan vilken träningsvärk jag hade sen igår. Lär väl inte bli bättre efter idag. Men jag gillar träningsvärk så det är ju bra. Dom pussades på kind och det tycker jag är roligt. Tänk om nån har en väldigt stor näsa, då kanske man slår i varandra mellan pussarna. Jag slapp i alla fall, man kanske bara gör så med dom man känner väl.

Det är väldigt vackert här ska ni veta! Där vi var idag var det till och med snö. Inte mycket, men snö är alltid snö. Jag tog inte med kameran dit vilket kanske var lite synd.

Nu ska jag duscha för man blir väldigt svettig av att spela hockey.

Oj, nyss såg jag två folk, en tjej och en kille, som vinkade utanför fönstret. Jag trodde det var brevbäraren igen men det var två au pairer som ville bli vän med mig. Dom kände han som var här innan mig. Så skoj, nu måste jag bara hitta lappen men hans msn. Vars tusan la jag den?

Kommentarer
Av: elin kalmerlind

sv: ja, man får nog hjälpa till lite! hehe

Av: elin kalmerlind

sv: åh, det är grymma låtar! får testa på dem. tack.

2009-01-11 @ 16:50:09
URL: http://kaalmerlind.blogg.se/
Av: elin kalmerlind

sv: hehe, ja, verkligen! :D

2009-01-11 @ 16:54:56
URL: http://kaalmerlind.blogg.se/
Av: Julia

Här hemma hos mig har snön nästan försvunnit :(

2009-01-11 @ 17:19:24
URL: http://madebyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback