Startsidan

Utekväll i Landsberg

Ja jag säger då det! Vi började kvällen på en helt vanlig pub. Där var det trivsamt förutom att det var en skolklass som var där. Vi var sex stycken au pairer. Sen for två stycken hem och vi andra gick vidare till en annan pub. Där var alla punkare och man fick röka inne. Jag kunde nästan inte andas. Nu luktar jag rök också. Det var massa veganer där och jag var rädd att de skulle döda mig eftersom jag hade en skinnjacka. Men det gjorde de inte. Ingen uppträdde hotfullt eller nåt. Lillpojken om du läser nu så sluta läs. Fransyskan skulle gå på toa och när hon öppnade den olåsta dörren fick hon bevittna en avsugning.

Kommentarer
Av: jeanny

Fin blogg :)

Av: Carro

Hahaha. Kanske inte så kul att få bevittna det. Men lät ju nice med en punkarbar ändå ;P

2009-01-31 @ 10:05:42
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback