Startsidan

Mör och lämmen

Hej alla vänner!

Idag känner jag mig alldeles mör i hela kroppen. Jag har massa blåmärken som jag kan fota sen om ni vill. För att mjuka upp min stackars kropp ska jag gå till en mataffär och införskaffa lite skinka och toalettpapper. Sen får vi väl se om jag hittar något annat också. Först ska jag dock borsta tänderna för det är viktigt om man inte gillar att gå till tandläkaren.

Lite ont i huvudet har jag också för jag nickade på en hörna igår och fy tusan vad hård bollen var! Jag blev lite yr. Läskigt va!

Kommentarer
Av: H A I D I J A K O B S S O N

*SVAR:* då måste det vara något fel på din dator :P för sådär är det inte för nån ;)

Av: jennifer gräll

sv: vilken tur att det var positivt då :D

2009-07-13 @ 14:23:21
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Av: Sandra

mysigt att killen kommer över, han bor i sverige eller? hur länge har du tänk jobba kvar där i tyskland då?

2009-07-13 @ 16:11:09
URL: http://sandrags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback