Startsidan

Födelsedag och match

Idag fyller min far år men det ska jag inte fira eftersom han är så många hundra mil bort. Istället ska jag försöka bli av med huvudvärken eftersom jag har fotbollsmatch idag. Jag har känt mig lite vissen sen i onsdags förstår ni. Det är alltså ingen bakfylla om ni trodde det. Alkohol är nämligen för mesar.

Hoppas alla hade en trevlig midsommar och att ingen ångrar något. Brukar ju lätt bli så när man förtär alkohol. Och så känner ni efter idag, var det värt det?

Kommentarer
Av: MALIN

Ja men samma här :) Är inte en sån stor högtid för mig heller :p

Av: björken

Dricker mig sällan stupfull, så it's all good. Däremot ångrar jag nog lite både den tredje och fjärde tallriken. Även andra och tredje tårtbiten. Äh vad fan, solen skiner (för ovanlighetens skull här) så man får väl ta en långpromenad idag.



"Break a leg!" i matchen, som man säger i England. Visserligen jättedåligt att önska innan en fotbollsmatch när jag tänker efter...

2009-06-20 @ 13:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback