Startsidan

BB - Bussiga Barn

Lilltjejen och hennes kompis gick till Müller för att köpa räknehäften. När de kom tillbaka hade de köpt med sig ett Kinderägg till mig. Till sig själva också såklart men det spelar ju ingen roll. Hur snällt var inte det då? Jättesnällt! Jag har inte ätit Kinderägg på flera år men oj så gott det är! Tyvärr fick jag ingen rolig leksak utan bara nån fånig gubbe som sitter i ett ägg med en rosett på ryggen. Har ni förresten sett att de har designat om äggen? De är inte i två bitar längre.



Kommentarer
Av: Eric

tråk att dom gjort om äggen då kan man inte göra bakpulverbomber med dem :P

Av: Malin

Okej det jag hade tänkt kommentera hade precis kommenterats. Men alltså jag måste säga det ändå. Bakpulvergrejen var ju den största anledningen till att jag köpte kinderägg! Jag är upprörd.

2009-03-11 @ 04:59:35
URL: http://malinforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback