Startsidan

Fotbollssnack

Nu har jag haft fotbollsträning. Innan var jag dyngtrött men nu känner jag mig som en helt ny människa. Tänk vad lite träning kan göra! Tjejerna i laget är så snälla. Idag hade en tagit med sig utomhusskor till mig eftersom vi börjar träna ute nästa vecka. Sen ska en annan tjej skjutsa mig till den träningen. Jag ska skriva in det i kalendern uppe så familjen vet att jag är en viktig person som har bokat in saker.

Nu ska jag skriva in en sak som jag kan posta imorgon på morgonen. Sånt är himla smart tycker jag. Då slipper man skriva ett tråkigt inlägg om hur man har sovit eller så. Godnatt!

Kommentarer
Av: Makrill

Jo det är klart! Känner man att man har tid, så är det ju roligt att läsa! :) Men det är inte alltid man har det tyvärr ;P



Ha en fortsatt bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback