Startsidan

Fotbollsträning och eldsvåda

Äntligen får jag vila huvudet lite. Det blir ju inte en lugn stund när man är ensam med barnen. Men ja, nu ska jag snart byta om till fotbollskläder och sen ska jag traska iväg till träningen. Jag älskar att det är gångavstånd till allt! Sju minuter tar det, och det är perfekt lång tid för att sluta svettas och sånt. Suveränt!

Idag på träningen ska jag skärpa mig för jag var så himla dålig förra gången.

Just ja, jag glömde berätta. Idag när jag skulle laga lunch lyckades jag he in en handduk i gaslågan så den började brinna. Sen tappade jag den på golvet så mattan blev förstörd. Klantigt va? Jag sa ingenting till mamman när jag ringde för hon skulle bara bli orolig. Hon vill att vi pratar varje kväll så hon vet att allt är lugnt.

Okej det där var lögn, jag hoppas hon läser det där bara så hon börjar svettas lite. Adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback