Startsidan

Katten stannar hemma

Nu har vi bokat Erics biljetter hit! Jag är så glad! Det är inte ens en månad kvar heller och det gör ju inte saken sämre. Jag tror dock att storpojken blev lite besviken när han fick veta att jag och Eric ska vara här på lovet. Han trodde nog att han skulle få vara ensam och kunna ha party varje dag. Men där hoppade han allt i galen tunna! Nu måste jag vara med på hans partyn!

Godis och ballonger tycker jag är party!



Om ni inte förstår er på min rubrik så syftar jag på ordspråket "när katten är borta dansar råttorna på bordet".

Kommentarer
Av: Kathrinea

njä det gjorde faktiskt inte så jätte ont att tatuera magen :) men det kittlades något fruktansvärt, jag kunde knappt ligga still ^^

Av: Ida

Varsågod :)

2009-03-10 @ 22:57:31
URL: http://drinkitup.blogg.se/
Av: vesna

Jag gillar blogs namn >>> Modeblogg utan mode ...cool.

Fina bilder, härlig blogg ...

En blogg i min smak !!!

Kram ...

2009-03-11 @ 05:07:02
URL: http://vesna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback