Startsidan

Morgonstund

Godmorgon alla tuppar!

Nu har jag varit duktig. Jag vaknade halv sju och sen har jag gött barnen och hunden och gått på en härlig promenad med hunden. Nu ska jag sitta här lite och läsa igenom alla viktiga mail. Sen ska jag tvätta och gå med hunden igen och laga lunch. Vilken härlig dag!

Jag gillar att vara ute tidigt på morgonen när ingen annan är ute. Det är så tyst och daggen ligger kvar i gräset. Och på bilrutorna.

Det var äckligt att mata hunden för han äter sån burkmat. Den luktade satan och jag fick på händerna. Tack och lov att Urax äter torrfoder!

Kommentarer
Av: [ Viktoriae ] - En blogg om självkänsla & mycket mer...

SV: Tack så mycket! :)



Vad härligt att du är uppe så tidigt, jag gick upp 8.30 från sänge och tyckte det var en ansträgning från min sida ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback