Startsidan

Motion

Godmorgon godmorgon!

Idag ska pappan, lillpojken och storpojken fara och se en fotbollsmatch i Stuttgart. Själv tänkte jag ta en härlig promenad/joggingtur men det snöar en massa. Jag tänker inte låta det stoppa mig för jag kommer ju trots allt från norra Sverige. Så ja, snart ska jag bege mig ut i vädret och upptäcka nya platser. Det kommer några barn hit sen också och tydligen ska det gås på bio. Jag vet inte om jag vill följa med. Jag gillar ju inte bio och dessutom måste jag stå ut med tysk dubbning. Men ja, vi får se. Nu ska jag i alla fall he in linserna och sen ska jag ge mig ut. Adjö!

Nu kom pappan in med ett par skor också så nu kommer jag inte undan.

Kommentarer
Av: Carro

Fattar inte att tyskarna dubbar allt? Det övergår verkligen mitt förstånd. De kan väl läsa textremsor som allt annat vanligt folk? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback