Startsidan

Pastasallad

Godmorgon alla vänner!

Idag är mamman iväg på arbete och då är det jag som bestämmer. Jag har stekt lite kyckling och kokat pasta för idag ska vi käka pastasallad. Jag hoppas jag lyckas. Jag har aldrig gjort den här förut så Lotta jag skyller på dig om jag misslyckas för det var ditt recept! Nu ska jag gå och handla en gurka. Jag sitter och funderar om det är nå andra grönsaker jag behöver. Tomat, paprika och sallad finns. Jag tycker det känns lite futtigt. Sen hoppas jag att vitvinsvinäger och äppelcidervinäger är typ samma. Det lär jag väl märka. Men ja, nu ska jag bege mig. Adjö!

Kommentarer
Av: [Viktoriae] En blogg om självkänsla & tänkvärda inlägg!

Sv: Grejen med brainstorming är att man ska godta alla förslag och sen gå igenom det man kan tänkas ha användning för.. Det är trist när folk inte kan lyssna på andra människors åsikter.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback