Startsidan

Sen hände det

Hej alla vänner!

Idag glömde jag faktiskt bort bloggen lite. Just när jag hade varit på toa på morgonen kom lillpojken in på mitt rum. Sen gick vi upp och jag käkade frukost och skrev ner kladdkakereceptet på tyska. Sen dammsög jag och så bakade vi kladdkaka. Sen spelade vi spel och jag var sämst. Han var hemma och sjuk förstår ni. Nu har jag skrivit "sen" så många gånger så jag kan lika gärna fortsätta med det. Sen kom mamman hem och sa att jag skulle koka potatis. Då gjorde jag det. Sen åt vi lunch. Sen åt vi kladdkaka. Nu sitter jag här.

Ikväll är det fotboll och det är roligt! Tyvärr snöar det nu och det är inte direkt min favoritsyssla att gå med crocs i snö. Hoppas det inte lägger sig bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback