Startsidan

Uppe i ottan

Jag måste ju vara världens bästa au pair! Klockan 08.00 imorse kom lillpojken och en till pojke in och frågade om de fick spela tvspel här. Spelet står i mamman och pappans sovrum men där kan de inte spela eftersom de sover. Eftersom jag är så snäll så sa jag att ja, det fick dom. De gick för att hämta spelet och nu har jag inte sett till dem på en kvart. Jag vet inte om de ångrade sig. Men ja, här sitter jag nu, fullt påklädd.

Lillpojken sa förresten att han också ville ha svarta naglar. Om jag skulle ge honom det skulle kanske hans mamma döda mig och det vill jag ju inte. Jag hoppas i alla fall att han skämtade.

Kommentarer
Av: Jessie<3

Haha va gulligt =P Måste vara skit kul att vara au pair!

Av: Jessie<3

Ja, det verkar super kul! Funderar själv på att åka som au pair. =)



Åh, Tack för tipset! =) Tyvärr vet jag inte riktigt hur man får bort den =/ Vill du hjälpa mig?

2009-03-08 @ 08:54:24
URL: http://shareyourreality.blogg.se/
Av: Eric

ja skit kul, verkligen super kul :)

2009-03-08 @ 10:30:33
URL: http://ericsj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback