Startsidan

Värsta hjälpen

När jag stod i kassan var det en äldre dam framför mig som undrade vad "love" betyder. Jag berättade och hon fortsatte prata och skratta. Jag förstod inte allt men det var nåt om att det var en present. Hur som helst verkade hon inte fatta att jag var utlänning. Som vanligt nickade och log jag.

Hon bakom mig i kassakön köpte en skvallertidning med Victoria och Daniel på framsidan. Jag böjde mig över tidningen och försökte läsa och hon tyckte nog att jag var dum i huvudet. Jag kanske ska ha en mössa med en Sverigeflagga på istället för en dödskalle.

Nu ska jag gå upp och göra lunch, snälla Kosmos, gör så att det inte blir fiasko!

Kommentarer
Av: Eric

haha kosmos :P ja du borde ha en sverige mössa, som som din morfar har!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback