Startsidan

Grillning

Idag sa lillpojken att jag måste skriva hans namn på bilderna som han tog igår, om jag ska sälja dem. Jag sa att det ska jag inte.

Idag ska vi kanske fara till en familj och spela fotboll. Jag är lite rädd för de har så läskig mat. En gång åt vi köttsoppa, som i och för sig var jättegod, men det var gummi på köttet och då kräks jag nästan. Jag svalde köttet helt. Men som sagt, det var faktiskt väldigt gott! Andra gången vi var där åt vi den så kallade leverosten. Det smakade falukorv men eftersom det hette just leverost så ville jag kräkas. Men jag åt och det var faktiskt gott det med.

Igår var vi vid hästarna och spelade fotboll. Vi grillade där och det var himla gott! Jag åt ett grillspett som tydligen skulle vara jättestarkt men det var det inte alls. Fast gott var det i alla fall. Det hela avslutades med vattenkrig och jag blir så arg på storpojken för han dränker alltid mig och när jag ska ge igen springer han iväg. Fy tusan alltså.

Det här var inga riktiga karlar, de fick ju knappt igång elden.


Kommentarer
Av: stina

eller så ger man fan i att läsa bloggen och klaga på dem som råkar ha svårigheter. Varför ska jag behöva varna folk för att jag inte är fel fri. då borde du ha en varnings lapp som säger att du gärna dömer folk för deras fel i stället för att läsa mellan raderna... du visste inte ens om det var ett stav fel eller inte så lönt att hänga upp dig.. om du inte fattar vad där står så är det ditt problem inte mitt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mailadress:

URL:

Kommentar:

Trackback